Naaaee ...

Ni får ursäkta men jag pallar knappt blogga längre .
Så här kommer ett litet framkrystat inlägg bara för att .

Eftermiddagen och kvällen spenderades tillsammans med mor och far .
Mkt trevligt .
Mamma var snäll och köpte öl som vi kunde dricka till maten .
Vi gjorde hemmagjord pizza , förjävla gott !
Sen ut till pappa , han bjöd på öl och lite choklad .
Satt och kollade på Två ägg i högklackat . Så jävla roligt !
På hemvägen passade lillebror på att sladda rundor med sin älskade 740 .
Jag måste säga att killen har koll på läget faktiskt , jag är lätt impad !

Av okänd anledning har jag sjukt ont i skallen .
Spriten! , tänker ni men icke . Det har jag inte märkt av på flera år så varför nu ?
Anyway , snart läggdags .
Ikea imorgon med älsklingen och hans sambo .
Sen är det fest hos Nadja på kvällen , ska bli aaaaasnajs !

OCH ! Jag lyckades , efter många om och men , hitta alla <3 dag-present till Jonas .
Jag är nästan lite stolt över mig själv .
Och nej Freja det blev ingen Village-apa tyvärr .

Nej en snabb paketinslagning nu och sen sängen .
Puss och knull mina hjärtegull <3

Kommentarer
Kimsan

eeeey vafan du har snott mitt o fredriks grej!!!

2010-02-15 @ 00:13:32



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0