Ännu en dag går mot sitt slut .

Fan det är ett under att man inte är deprimerad egentligen .
Det hemska är att jag börjar bli för van vid arbetslösheten nu .
No good .
Jag får typ inget gjort om dagarna , helt värdelöst .
Har ifs handlat och bakat idag . Och sökt 6 jobb , helt snabbt .
Blev massutskick till 5 blomsterbutiker , fast jag egentligen inte vill .
Nån som har tips på praktikplats ?

Imorgon hoppas jag att det blir mer gjort .
Måste gå upp kl 7 . Ska komma en snubbe halv 8 och laga min balkongdörr .
Den går inte att stänga , ganska värdelöst .
Och jag lär ju inte gå å lägga mig efter det .
Så det innebär att jag skulle kunna ha drygt 12 timmar effektiv tid imorgon .
Hoppas på att stryka av iaf ett par punkter på min To do-list .

Hmm , synd att inte nakenmodelljobbet var lite närmare ... (A)

Kommentarer
Kimsan

hahaha så du va lite sugen på modelljobbet haha xD

2010-01-20 @ 01:43:22



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0