Det var ett jävla gnäll ...

Åååh jag är trött !
Kunde inte somna igårkväll , till skillnad från Jonas som däcka efter mindre än halva filmen .
Låg vaken till efter 3 , glodde på Extrem överlevnad och Skitiga jobb på Discovery .
Innan dess kollade jag på Around the world in 80 days . Helt okej film .
Jonas låg och snarkade och tog upp ganska mkt plats i sängen .
Nog inte enbart därför jag inte kunde somna ifs .
Låg och funderade på allt möjligt .
Jobb , praktik , tatuering , sommarjobb , utbildning ...
Blöööö !
Gick iaf upp tillsammans med Jonas i morse , körde hem .
Får mer vettigt gjort är hemma , hur mkt återstår dock att se .
Borde ut på stan en sväng , köpa blixtlås . Viktigt viktigt !
Nån som vill köpa en sprillans ny symaskin till mig ?
Mormors är inte körduglig , bara mamma som kan hantera den .


Nej om man skulle sova en stund nu kanske ?


Kommentarer
frejis

Lätt att vi måste tatuera oss snart! Jag börjar bli lite lätt desperat :P

2010-01-27 @ 19:08:51
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0