Fest och Väla .

Jag måste säga att det gick lite vildt till i lördags .
Fast , det gör det ifs nästan alltid på mina tillställningar .
Hoppande i sängen vilket resulterade i lösa brädor .
Chipskastning , pyromanvarningar .
Och på någon vänster lyckades jag hamna bakom sängen .
Som om inte det vore nog så hade jag Erica ovanpå mig .
Finns väldigt snygga bilder från den händelsen .
Som vanligt hamnar de på min Bdb och kanske Facebook .
Festen slutade i en sleep-over .
4 pers sov i vardagsrummet , snacka knökat .
Erica , Sandra och Freja på varsin madrass och Jimmi på soffan .
Har ingen aning om vad som skedde där ute , men tror inte jag vill veta heller .
Jag somnade iaf väldigt fort . Klockan vad väl halv 4 eller nått sånt .

Vaknade sen vid halv 10 av att det knackade på dörren .
Sen kraffsade och utanför stod ett farligt lejon och ville komma in .
Eller , egentligen var det bara Sandra .
Iaf så vällde det in folk sen .
Erica skulle tvunget slänga sig i sängen , ovanpå mig och Jonas .
Inte så populärt precis .
Var bara att masa sig upp , get dressed och käka överbliven pizza till frukost .
Nångång vid 11 började färden mot Väla .
Sandra , jag , Freja och Erica i bilen .
Vi var ju inte allt för pigga om man säger så .

Framme vid halv 1 . Sen började inköpen .
Sprang fram och tillbaka massvis med gånger .
Vissa affärer var vi inne i minst 2 ggr .
Blev wokat till middag, eller kycklingspett för min del . Gott satan !
Vi hade en massa sjuka saker för oss och massa skratt .
Freja lämnade oss vid 16-tiden .
Blev nån tur till runt Väla innan vi tog bilen bort till IKEA för en snabbvisit .
In och ut på mindre än 10 minuter .
Fast sen satte vi oss och tog en korv innan vi körde vidare .
Nästa anhalt blev City Gross efter ett infall av Sandra .
Där fanns ganska mycket av ... allt ?
Hittade 1kg lådor med Salta S , Erica kunde inte motstå utan köpte en låda .
För min del blev det lite godis , lite naturgodis och en flaska vitlökssås :P
Vi diskuterade även City Gross' kassor , som förövrigt påminde om Ullareds .
Iaf så sitter kassörskan med ryggen mot en , hur trevligt är det på en skala ?!
När vi kom ut ville Sandra ha tuggummi ur sånna där automater .
Efter den första utbrister hon :
- Faan vad snålt , jag fick fyra och EN HALV !
Skrattanfall . Stackars Sandra .
Efter ett par felkörningar kom vi tillslut ut på rätt väg och påbörjade färden hemmåt .
Ganska mkt flum i början , men det avtog med tiden .
Vi satt mest och krängde det godis vi köpt och sjöng till Cartoons .

En helt underbart crazy helg har det varit .
Tack brudar , Älsk och mina homies . <3


Kommentarer
Bjernalt

Wiieeeeeeeeee, älska!! Jag hade också sjukt jävla roligt & bäst ;) . Längtar tills reprisen ^^ <3

2010-01-11 @ 21:35:13
Frejis

<3 Helt jävla underbar helg xD

2010-01-12 @ 11:06:08
URL: http://frejis.blogg.se/
Ludde

Tuggummi från automater är BÄST! ;)



Svar: Haaahaa, bebis-grisen verkar efterfrågad :P Fast den inte är klar ännu x'') ( jag älskar att virka :P )

2010-01-12 @ 14:11:41
URL: http://muppenludde.blogg.se/
Ludde

Svar: PartyLite är ljus :D I alla dofter, former och färger du kan tänka dig :) Även ljusstakar i alla olika designer, storlekar och färger :) Jag är beroende av de ;) . Finns jättemånga fina och snygga saker ^^ Här finns lite http://www.partylite.se/sv-se/Default.aspx av vad som finns :) .. Priset på sakerna är allt från billigt till O_O mycket :P..

2010-01-13 @ 13:33:27
URL: http://muppenludde.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0