Förfest i Vinslöv .

Blev inbjuden till Pragner igår , mkt trevligt .
Länge sedan sist .
Jag och Erica tog bilen dit , jag körde .
Lyckades hitta rätt infart och hus förvånansvärt snabbt :)
Förfesten hölls ute i stugan , med en total summa av 7 pers .
Det diskuterades vilt om hur pungen slår i vid doggystyle .
Det dracks groggar på typ 80/20 där 20 är läsk .
Det lyssnades på Rolandz och förstördes stolar .
Det strulades i soffan och kramades en hel del .
Grogg på golvet , popcorn i bh'n och blöta strumpor .
Jag hade en trevlig kväll :)

Kommentarer
marika

ja visst är det snyggt när luggen är lång men man ska ju gärna se någonting också ;)

2010-01-25 @ 23:34:29
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/
3s

Sv: Hehe jag vet, men är inte sugen på vettigt... Får se om Andy tvingar i mig mat när han kommer hem q:

2010-01-26 @ 14:55:47
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0