Glad !

Woooh , helt happy blev jag imorse .
Ställde mig på vågen och upptäckte att jag gått ner 3 kg sen början av januari .
Oooooh I like !
7 kg till minst satsar jag på .
Sen kommer ju det svåra att hålla kvar vikten där när man återgår till normalare mat .

Men det bästa med LCHF är att man äter rätt normalt .
Och man får äta en del kakor och desserter och godis .
Iaf vissa sorter . Typ grädde , mörk choklad och kakor utan mjöl och socker .
Men ska säga att det finns goda sånna kakor också .

Beachen 2010 , here I come !

Kommentarer
Sexkammaren

Svar: Det är rätt roligt att de flesta avskyr kondom, att dom tycker det är avtändande och jobbigt.. Jag är nog den enda som inte tycker det :)

2010-01-23 @ 11:10:16
URL: http://www.sexkammaren.blogspot.com



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0