Lördag .

Vettitusan vad jag ska hitta på idag .
Är fortfarande lite gnällig , min hand är inte riktigt som den ska efter gårdagens såsolycka .
Sov med en kylklamp fastknuten mot handen inatt , stackars Jonas .
Anyway så är jag hemma nu .
Orkade inte sitta en dag till utan att göra ett smack .
Påvägen hem blev det en sväng inom Mats-Ola .
Kom ju på att jag skrivit fel tider till honom , 9-18 första måndagen fast jag började 13 .
Lite klantigt , men inte lätt att hålla koll alla gånger .
Hur som helst , när jag sa det till Mats-Ola så svarar han "Ah , det bjuder jag på"
Jo man tackar , betalt för 4 timmar jag inte jobbade . Gött mos !
Var ju dock på Lernia så lite vettigt gjorde jag iaf .
Fick dessutom en av mina planteringar , som egentligen skulle kommit med bud .
Inte den snyggaste av dem , men det är ju tanken som räknas .

Nej , nu ska jag skicka iväg de jobbansökningar som jag skulle skickat innan jul .
Äsch ... kan ju inte hinna med allt (A)

Kommentarer
sweete

Måste bara säga att du har en grymt snygg blogg ! ..

2010-01-04 @ 01:54:49
URL: http://sweetelicus.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0