Misson accomplished .

Av sakerna jag borde gjort idag har jag gjort följande :
- Gått till VLC , får dock ringa och boka ny tid på måndag för specialmöte typ .
- Sökt jobb , hela ett styck !
- Gjort klart beställningen , ska levereras imorgon .
Utöver det har jag
- Diskat
- Planterat om planteringen jag fick av Mats Ola . Var inte mkt kvar av julstjärnan .
- Nördat facebook som fan !

Ptja , det är ju en bit på väg iaf . 
Imorgon är det fredag .
Jag ska till laserkliniken och sen vettitusan vad för vettigt jag ska göra .
Födelsedagsfest på kvällen , spännande .

På tal om det så vill jag ha födelsedagsfest den 12e juni .
Ska verkligen försöka satsa på det ! Så boka inget annat nu , folks !

Kommentarer
Bjernalt

Mohahaha, dagen efter jag tar studenten ;)

2010-01-15 @ 14:26:17
Frejis

Vi ska lätt ha fedelsedagsfest den 12e!!!!

Power to the people! (oss)

2010-01-15 @ 17:29:29
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0