Ny dag , tidig morgon .

Måste säga att jag kände mig rätt duktig igår .
Jag sökte totalt 6 jobb , visst det tog lite tid men ändå .
Allihopa via mail dock , och jag förväntar mig ca noll svar ...
Och jag sorterade även tvätten och startade den första maskinen .
Mamsen tog över sen när hon kom hem , bäst så .
I övrigt halvkollade jag på 3 filmer samt nördade facebook .
Usch ja .

Dagens planering är för tillfället blank .
Dock finns det en massa borde-göra-saker .
- Söka fler jobb , typ ringa ?
- Gå till VLC
- Maila Arbetsförmedlingen
- Söka ännu fler jobb
- Göra beställning
- Komma på vad fan jag vill göra med mitt liv ... !

Ja , vi får helt enkelt se hur mkt jag får gjort .
Kan ju bli att jag stannar i sängen hela dagen och tycker synd om mig själv .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0