Söndag .

Hah , när jag kom hem nu nyligen är det första lillebror säger :
- Nu kan du ju låna min bil istället för Mazdan
Och jag bara typ glor på honom och funderar frenetiskt över vad han just sagt .
Så ja , lillebror har köpt bil :)
En ljusblå 740 som tydligen ska kallas Glassbilen .
Nu är han en äkta Wendesraggare .
Drygt dock att han har ett år kvar till körkortet , men det är hans problem .
Tills dess lånar jag :D

Hade en jättemysig kväll med mitt hjärta igår .
Vi gjorde fruktsallad med grädde och chokladmousse , mums !
Och så kollade vi på Peter Pan , alltså den riktiga versionen med Robin Williams .
Sen såg vi Ghostship på TV med , samtidigt som jag tripplade hans hår .
Satan vilken tid det tog , och det blev inte så ballt som vi trodde .
Men men .

Nu ska jag göra en "to do-list" för veckan som kommer .
Sen blir det nog bannemig lite luffarslöjd framför min nya stora tv :D

So long !

Kommentarer
Sandra :)

Fräckt ! Hahaha ! Du vet du vad, jag ska försöka och bli duktig och har skaffat mig en blogg :D sandrad.bloggplatsen.se ;) <3

2010-01-18 @ 20:34:35



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0