Tradera .

Flummade lite med Robin igår .
En snabbis på stan sen hem till mig .
Fastnade på Tradera , man kan hitta mkt spännande där !
Från viktväktarna
Och ja , det blev att vi budade på ett par saker med .
Jobbigaste var att jag vann .
En grej igår och en idag . Surt !
Var ju inte riktigt meningen .
Men men , den ena får gå som födelsedagspresent till nån senare .
Och den jag vann idag har jag faktiskt velat ha länge .
Sen om det funkar det återstår att se .
Är iaf ett duschhandtag med LED-lampor i .
Asmysigt verkar det !
Dumt av mig dock , och jag ska ta bort mitt konto på Tradera med så det inte händer igen .
Men men , vi hade rätt roligt :)


Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0