Woops .

Jag råkade sova lite länge idag .
Halv 1 vaknade jag av sms , från Jonas ofc .
Det var hans 3e sen han stack hemifrån vid halv 8 .
Jag hade inte hört de andra två .
Och jag som bara tänkt sova till 9 eller nått sånt .
Wooops .

Så jag fick helt enkelt försöka vara effektiv på kort tid istället .
Gick sådär .
Men lyckades iaf sprätta bort blixtlåset på min kjol .
Jag har diskat , och sökt ett jobb plus letat upp ett par till som jag ska söka .

Nu ska jag skissa på tatueringar .
Jag , som kan rita såååå bra !


Kommentarer
frejis

Starkt jobbat:P Blir imponerad om du faktiskt tatuerar in nån av dom där ritningarna xD

2010-01-29 @ 11:49:06
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0