Bättre sent än aldrig ?

Långt om länge kom jag ut på stan igår också .
Satt och väntade från klockan åtta på att Jonte eller Robin skulle höra av sig .
Fick lite oväntat besök på min balkong också . Åh jag blev så himla glad .
Elina , exets syster , kom och knackade på och efter en liten stund kom också Danne .
Han är ju bara så go , han klättrade upp på balkongen för att ge mig en kram .
Och så säger han " åh jag har saknat dig ! " . Och tro mig , jag har saknat dem båda också .
Blev en liten pratstund innan de gick vidare , de ville dra med mig ut men jag hade ingen ork då .
Men ångrade mig sen , hade varit kul att umgås med dem . Och jag kom ju ut ändå tillslut .
Vid halv midnatt ringde Jonte , " kom till Stora torg , Artmade spelar ju för fan ! "
Sagt och gjort . Dit gick jag . Hittade exets mamma med man som jag också pratade en stund med .
Men ingen Jonte och ingen Robin hittade jag .
Satt och hängde i en rabatt i nån halvtimme innan jag beslutade mig för att gå vidare .
Gick till Lilla Torg och lyckades hitta mamma och Kenneth . Så satt med dem en stund och pratade lite .
Såg ett jättegammalt ragg inne vid dansbanan . Han såg precis ut som när vi umgicks för typ 3 år sen .
Freja , du minns Anders ? ;) Men nej , jag hälsade inte . Hade inget behov av det .
När spelningen på Lilla torg var över så gick mitt sällskap hem .
Men Robin hörde av sig , de var då på Tivolit . Så jag bad dem komma och hitta mig på Lilla torg .
Det gjorde han , efter kanske 20 min . Finally hittade jag en del av rätt sällskap !
Jonte såg jag dock aldrig röken av . Klockan blev snabbt två och då gick nog sista bussen hem för honom .
Jag var hungrig så även denna kväll blev det macka på Subway . Åh jag tröttnar aldrig !
Sen skulle även Robin ta bussen hem . Så jag fick leta upp Kimsan med gäng så de kunde underhålla mig .
Men , det var inte så bra fart i dem och jag frös dessutom , så jag gick hemåt efter en stund .
Hann nog kolla på TV i ca 10 min innan jag somnade .

Vaknade för dryga halvtimmen sen .
I eftermiddag blir det picknick med några Hv-töser . Ska bli mycket trevligt .
Så , jag måste fundera ut vad tusan jag ska äta för nått .
Men det lutar åt pastasallad . Fan , jag måste handla .

Jag saknar dig .
Jag saknar din familj .
Jag saknar livet vi hade tillsammans .


Kommentarer
frejis

Hahaha hur kan man glömma anders? Du skulle hälsat för fan

2010-07-11 @ 14:59:35
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0