Bolaget .

Efter att långt om länge kommit ur sängen och fått på mig kläder så tog jag mig ut .
Först inom stationen och sen vidare till Systemet .
Alltså det är för jävla underbart att kunna handla själv !
Gå runt och kolla vad som ser spännande ut , inte bara köpa samma sak hela tiden .
Ni vet , som man fick göra när man skickade morsan .
Jag hittade iaf fruktöl , med smak av jordgubb .
Har druckit det innan , men nån annan sort och som smakade hallon .
Så detta ska bli spännande ! Var inte så värst dyrt heller , och det gillar vi .

För övrigt blev jag jättechockad imorse .
Gick upp , endast iklädd trosor och går förbi speglen .
Vänder , går tillbaks till speglen och utbrister :
" Va faan , var är min mage ? :O "
Och hey , den är verkligen borta . I love it .
Nu är min lilla mage nästan precis lagom . Fortfarande lite smått degig men det ska det vara .
Måste vara nått att mysa med ! Gäller samma på killar , anser jag .

Men jaha . Fredag idag . Det blir fest , på nått sätt .
Får se hur fasen vi löser det denna gången .

Och förresten , sånna där sommarflirt's är riktigt bra påhitt !

Kommentarer
Gina

Vad heter Fruktölen du köpte? ;) Fruktöl är ju jättegott, men jag har aldrig sett nagon pa systemet, eller jo dom hade kunnat beställa, men de e ju riktigt dyrt :P

2010-07-18 @ 11:11:02



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0