Halva veckan avklarad .

Fan det har gått rätt snabbt ändå .
Snart är det helg igen minsann , det ska bli så jävla skönt .
Hoppas det händer nått kul , annars blir jag riktigt jävla siggig .
Var tydligen fest i Hässlehåla som vanligt .
Men jag vill bannemig hänga i gamla kära Kristianstad !
Ska överlägga med mamma sen under middagen om hurvida jag får ha förfest här hemma eller inte .
Hade varit förjävla najs , vi har alltid så kul hos mig .
Eller , jag har iaf det . Sen är det väl upp till alla andra hur kul de vill ha ! (A)

För övrigt så är han den där inte-Johannes på KF väldigt social .
Och det är ju alltid trevligt . Gjorde tvåtimmars passet på Multi mycket roligare .
Visade sig att han faktiskt är Österängare .
Han gick NV och kunde inte fatta varför jag kände igen honom .
" Men det är ju på två helt olika håll , det går ju inte "
Han menade alltså att florist ligger i ena änden av skolan , och NV i den andra .
Men han hade tydligen varit med i nått Luciatåg med , dock har jag inget minne av det .
Minns bara de där två killarna som satt och spelade gitarr endast iförda 3 strumpor .
En på vardera fot och en över ... ja , paketet eller vad man nu ska kalla det .
Och tanten som skulle föreläsa om sex och samlevnad !
" Mmm gottgottigottgott ! "
Fan , det var rätt härliga tider på Österäng ändå .

Kommentarer
frejis

Haha den föreläsningen va bäst!

Och jag tycker att du ska muta din mamma med båt så att du får ha förfest :P

2010-07-07 @ 22:00:01
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0