Lunarstorm .

Åh det är nästan lite sorgligt att de ska lägga ner .
Så mycket minnen man har därifrån .
Jag skaffade min första lunar typ 00 eller 01 tror jag . Har haft säkert 8 olika .
Den senaste skaffade jag 21 aug 2002 . Då var jag 12 år gammal .
Jag nickar Sockerbeda där .
Ett användarnamn som fortfarande hänger med på lite mindre publika ställen .
Fan jag minns några av mina andra nick med faktiskt .
Beda_cool (min första) , Lantisen , Skumbanana , IloveRobin , Xanz ...
Haha jag menar vad faan !? Fast egentligen , Skumbanana är rätt ball !
Dessutom har jag inte uppdaterat min status där sen 6 mars 2007 .
Står stadigt på 999 . Frågan är om man ska uppdatera nu , bara för att ?

Nae fan , nostalgi på hög nivå !
Tänk , såhär har det sett ut innan .



Och såhär ser det ut nu . Min underbart innehållsrika och fina press då ja . !


Ballt som fan !
Tell me , vad minns ni från er Lunarstorm-period ?

Kommentarer
3s

Jaadu, jag låg ju etta med min presentation några gånger, fick några haterz och en massa killar tjatade efter min msn... T.ex. en kille vars farbror är med i typ Lasse Stefans, men när han började snacka om att spika upp katter på väggarna blev han blockad. :P



Och så var det ju en kille som förföljde mig - han hade ett konto, blev blockad, skapade nytt konto, blev blockad, nytt konto igen, blev blockad igen osv... Fina tider det ja.

2010-07-23 @ 08:33:31
URL: http://abrighterday.blogg.se/
3s

Sv: Han höll på i flera år, typ 05-08...



Hehe, jag vet inte, kommer inte ihåg vad han hette eller så.. Men det är inte omöjligt att det är han, för jag tyckte jag kände igen honom när jag såg honom på bild! Riktigt läskigt i så fall. När han fick veta att Kikki är min moster ville han typ gifta sig med mig.

2010-07-23 @ 11:13:32
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0