Malmö .

Mjaa , jag och min kusin åkte som bekant till Malmö igår .
Trodde det skulle bli en massa shopping , men icke .
Vi plöjde snabbt igenom affärerna längs "shoppinggatan" .
Och sen började jakten på något att äta .
Fan , jag hittade två mysiga affärer på en mindre gata vid sidan av shoppinggatan .
Sjukt dumt egentligen att man inte går in på de mindre gatorna oftare .
Finns säkert en hel del intressanta ställen som man har missat .
Iaf så blev det tillslut mat på PizzaHut . Helt okej .

Mitt fynd för dagen blev en klänning från Shock , 700 kr .
Gaasch , den är riktigt söt !
Kenneth tyckte den hade passat bra till Oktoberfesten i Tyskland .
Bara två stora ölkrus som fattades .
Dessvärre har jag inte fixat nån bild på den än , och hittade ingen på hemsidan .
Så , håll ut !

Hade hoppats lite på en porträttfotografering nu när Kenneth är här med sin monsterkamera .
Men , det blir nog inte av . Kameran råkade liksom bli överkörd .
Så , den är i princip i två delar nu . Inte ett dugg användbar .
Hade annars varit najs med en fotosession där jag har den nya klänningen på mig .
Får se ifall han kan fota med min eller pappas kamera istället .

Sjukt fint väder idag . Blir snart en tur med båten . Kanske lite bad .
Jag hoppas innerligt att det händer nått kul ikväll !

Kommentarer
Lexi

Haha men det var ju lite pinsamt, jag var såå säker på att jag hade träffat dig eller kände igen dig från nånstans, kan dock bara inte minnas från vart, och du känner inte alls igen mig :O

Jag själv gick på C4 innan jag hoppade av och började på en folkhögskola ute i Önnestad, så det kan inte ha varit på Österäng skolan jag har träffat/sett dig :/ Fan att jag inte minns, är så nyfiken haha! :D

Ajjemen, Lexi är mitt riktiga namn faktiskt! Tack så mkt för komplimangen :D



Men om du vill prata mer på msn så kan du väl skicka din mail i en kommentar på min blogg, självklart publicerar jag inte den så nån annan ser :) Läste nämligen att du oxå tränar osv, det är samma här så det skulle va kul att prata om du känner för det! :)

2010-07-02 @ 16:05:50
URL: http://ohhowclichelexi.blogspot.com



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0