Måndag .

Regn regn regn , ååååh underbara regn !
Men fan , det kunde gott blivit lite kallare också .
Fortfarande helt klibbigt och kvavt ute .

Jobb väntar idag , första dagen på min tredagars-vecka .
Har kvällspasset med , liite synd på ett sätt .
Men fan så mycket hellre detta än morgonpasset .
Man kanske hinner ta en tripp till stranden innan jobbet imorgon eller på ons .
Om jag orkar vakna i tid dvs .

Och så har jag ett problem .
När ska jag säga upp mig från jobbet ?
Hur mycket ledigt ska jag ha innan skolan ?
Fan , det är skitsvårt . Förlorar ändå rätt mycket pengar på en vecka liksom .
Allra senast den 2e augusti får det bli iaf .
Har två veckors uppsägningstid och skolan börjar den 18e .
Isf har jag två dagars paus utöver helgen .
Räcker det ?

Kommentarer
3s

Ja, det räcker nog! I början av läsåret blir det förmodligen inte så många timmar i skolan ändå... (:

2010-07-12 @ 12:52:34
URL: http://abrighterday.blogg.se/
frejis

Ja jag blev med helt lycklig när det både regnade och åskade och blixtrade.. Fast nu är det ju lika jävligt igen :P

2010-07-12 @ 12:59:11
URL: http://frejis.blogg.se/
Gina

Jag gick mitt regn tillslut, även om de kunde regnat lite till, du va lite snal allt med o skicka över till mig :P De borde nog räcka med dom dagarnas ledighet, men vill du ha mer ledigt kan du ju alltid säga upp dig tidigare.

2010-07-12 @ 21:24:52



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0