Oddsen ?

HAHA fan vad fult egentligen .
Var och handlade med mamma på Kvantum innan idag .
Skulle bort till kyldisken och hämta ishavssallad .
Det står en snubbe brevid och plockar upp varor .
Jag bara slänger en snabb blick på honom och tar sen ishavssalladen .
Är påväg därifrån , sen bara slår det mig .
Vänder mig om , och verkligen vrålglor på killen ,
( som förövrigt är fullt fokuserad på varorna och inte märker att jag stirrar ) .
Kommer på att jag glor , vilket är väldigt ohyffsat .
Vänder mig om och drar med mamma in bakom första bästa hylla .
" Mamma ! Jag tror det där är Magnus !! "
Mamma kikar då ut lite från vårt gömställe och stirrar lite hon också .
Och jo , hon håller med om att det liknar honom .
Men så går vi vidare för att fortsätta handlingen .
Jag går tillbaks till kyldisken för att hämta en sak vi glömt , men då är killen inte kvar .
Fasen också , jag hade velat stirra lite till och se ifall det verkligen var Magnus .
För er som inte har koll , så var Magnus min första pojkvän .
Vi var tillsammans i 2 år , jag dumpade honom i ettan på gymnasiet .
Sjukt jävla läskigt om han nu hänger i Kristianstad !
Jag vet att han bor i Hässlehåla dock . När vi var tillsammans bodde han utanför Hörby .
Men , fast besluten att ta reda på ifall det verkligen var han så skickade jag ett meddelande på Facebook .
Haha jag vet , aningens desperat . Men va fan , jag måste få veta !
Om det var han så ska jag hädanefter alltid handla på Maxi .

Uppdatering 21.10
Det var Magnus ! Och han hade sett mig också .
Pinsamt !

Kommentarer
frejis

Hahahahaha!! Fan vad kul xD Kan se det framför mig.

2010-07-03 @ 22:21:23
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0