Öl !

Haha underbar kväll igår .
Lite kaos angående den förbannade förfesten dock , som alltid .
Men en timme senare än planerat kom jag iaf till Tivoli .
Där satt Nadja med gäng och väntade på mig .
De förblev även mitt sällskap under resten av kvällen .
Eller , Nadja försvann spårlöst efter ett tag och jag såg inte röken av henne igen .
Men fan , jag hade ändå väldigt trevligt med mitt sällskap .
Hade lite ambition att träffa Erica , David och kanske Kimsan .
Men nej det är typ omöjligt att hitta folk i den där röran .
Speciellt när mitt sällskap springer runt och jag inte känner för att bli lämnad ensam .
Jag hade iaf en mycket rolig kväll , så najs !
Och fruktölen var nåt av det godaste jag druckit nånsin .
Snacka om att jag ska köpa hem massa sånna till nästa fest !

Och ja , nu återstår problemet ; vad ska man göra ikväll ?
Jag ska iaf inte till T-rock .
Blir kanske en lugn hemmakväll med film och trevligt sällskap istället .
Återstår att se !

Kommentarer
marika

svar:

tack bea! ja man känner sig sjukt peppad på att fortsätta när man ser att det fungerar.. Grattis till dina 6,5 kilo :) bra jobbat.

2010-07-17 @ 23:29:11
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0