Picknick och blatte-hunt !

Mja det blev ju en trevlig söndag idag ändå !
Picknick i Tivoliparken med 7 f.d Hv3or . Riktigt kul .
Var längesen man sågs sist .
Jag lyckades smälla ihop en pastasallad , blev sjukt god om jag får säga det själv .
Var i Tivoli vid 16 . En halvtimme senare kommer Josse .
Sen dröjer det nästan en timme till innan Emma och Sofia kommer .
Och efter ytterligare nån halvtimme kommer Tina och Simona .
Tillslut dyker även Lisa och Carro upp . Då är klockan närmare 19 .
Blev en lååång väntan för lilla mig . Men jag hade riktigt trevligt .
Måste bara göras om !

Hem vid halv nio-tiden . Duscha och byta kläder .
Så jävla hett ute . Kände mig lika grisig när jag gick utanför dörren igen .
Knappt lönt att duscha .
Mötte upp Nadja på staden iaf .
Gick ett par varv , satt på en bänk och snackade lite .
Helt plötsligt så börjar det ösregna . Verkligen ösregna .
Så , vi tog skydd vid ingången till mattaffären .
Där satt vi ett bra tag och hade det riktigt mysigt .
Pratade om killar och deras problem , som på nått sätt blir våra problem .
Fan Nadja känner så mkt folk överallt . Vet inte riktigt hur många vi stannade och hälsade på .
Hängde med ett par snubbar en stund iaf . Trevligt folk måste jag säga .
Hade en väldigt trevlig kväll faktiskt . Vi ses för sällan .

Så idag har det blivit en del kära återseenden av folk man sällan träffar .
Det gillas !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0