Semester !

Åh så underbart !
Fick sluta lagom till middag idag , alltså kl 20 .
Hade visserligen kunnat stanna kvar till 23 eftersom jag inte hade nått planerat för kvällen men .
Var så sjukt jävla trött . Stod och halvsov vid den jävla grillbindaren i två pass .
Ska bli galet skönt att sova ut inatt !
Fast ja , återstår att se när jag går och lägger mig med .
Mitt sällskap för kvällen är en halvliter cola och lite lösgodis .
Varning för sockerkick som håller mig vaken länge ikväll !
Tur att mamma och lillebror är lika stora gottegrisar som mig , så de hjälper mig att äta upp godiset .
Måste ju tänka på figuren (A)
Jag lyckades btw få syn på mina revben imorse .
Stod och spände mig lite framför speglen och helt plötsligt så dök de upp .
Spännande , har inte sett till dem på riktigt länge !
Fan jag insåg nu hur sjukt allt det där låter .
Men äsch shit the same . Jag är rätt sjuk av mig !

Hmm , sockerkicken har nog redan börjat infinna sig .
Lika bra att lägga ner bloggandet för ikväll , annars kommer det väl flippa ur totalt .
Typ 10 gånger värre än mitt Överste Hathi-inlägg !
Shiieeet !

Kommentarer
3s

Svar: Jo, jag vet, det tär ju på förhållandet när det blir så också. Om man har för många (eller känner att man behöver ha många) "detta får du inte göra" så kan det ju sluta med att man inte litar på varandra, och då är det inte lönt att vara tillsammans.



Det viktigaste är ju att båda tänker "gör jag så här så kan hon/han bli sårad, och det vill jag ju inte, så jag gör inte det" (eller iaf frågar om det är ok först) - då behöver man verkligen inga "detta får du inte göra".



Jag känner verkligen att vi behöver en paus från lilla fröken livlig... Och hon behöver lära sig att Keila inte är med hela tiden. Det ska bli skönt med lite "mamma och äldsta dottern"-tid!



Ja, egentligen vet de ju att han inte behöver gå ut och festa så mycket nu när han har mig och hundarna... De flesta verkar ju bara gå ut för att få strula lite ^^



Tack! Och hoppas du får det roligt i Åhus! (: Om det regnar blir det inget i Tivoliparken, så då får jag och Keila försöka komma på något annat att göra... Jag hatar att vara helt sysslolös när Andy inte är hemma ^^

2010-07-24 @ 12:04:08
URL: http://abrighterday.blogg.se/
Gina

Najs med semester! Jag är avvis. Jag vill ocksa ha semester, men jag far vänta snällt tills oktober :P



Ha en najs semester :P



O ja jag ska skärpa mig vad det gäller att ta pa mig för mkt! Du kan ju alltid paminna mig ;)

2010-07-24 @ 17:23:16



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0