Sexspel .

Snuffe köpte ett sexspel när vi var på Ullared .
Läste igenom instruktionerna på vägen hem .
Och det var just ett moment som jag hade lite väl svårt med .
Stod samma grej på tjejens och killens instruktion .
Det stod iaf nått i stil med :
Låt din kärleksgrotta/penis smeka din partners ansikte .
Och jag fick upp så jävla hemska bilder i huvudet av de där !
Kände bara att nej , det hade jag nog sagt pass på .
Annars var det rätt okej grejer ändå .
Om inte annat så blir man lite inspirerad , behöver ju inte tvunget spela spelet .
Räcker med att välja lite bland instruktionerna .
Dessutom var det lite intressant ordval . Kärleksgrotta ...
Jag menar , skriver de penis så kan de väl likagärna skriva vagina .
Fast det är ifs ett rätt fult ord .
Egentligen , när jag ändå är inne på ämnet , vad kallar ni vaginan ? :P
Googlade lite på det , finns ju förjävla många udda namn .
Fettburk , gäggveck , skäggbiff , taco , snigelgrottan , trudelutten ...
Alltså jag menar hallauja , använder verkligen folk sånna ord ?
Jag tror jag använder fitta och mutta mest , mus nångång ibland .
Dock aldrig nått "finare" ord .

Udda blogginlägg , men nu vet ni iaf hur mina tankegångar går en måndagskväll xD

Kommentarer
frejis

Tror jag ska börja säga gäggveck xD Bara för att förvirra folk.

2010-07-05 @ 21:55:36
URL: http://frejis.blogg.se/
3s

Snippa var ju poppis typ förra året..? Men här sägs det nog också mest fitta & mutta.



Finns många fina uttryck som Andy & hans bror använder när de spelar :P "din mammas lena" är det som jag hört mest frekvent. Sedan har vi ju "det vertikala leendet" eller "den rosa tacon"! :D

2010-07-05 @ 22:33:56
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0