Snart dags för jobbvecka igen .

Fan , mina lediga dagar tog slut så fort .
Fast visserligen så har det ju hänt en del .
Har haft en väldigt rolig , mysig och härlig helg på många sätt .
Träffat lite nya människor . Det är aldrig fel .
Druckit mig full , inget att tacka nej till .
Ätit Ben&Jerrys för första gången sen 1e juni .
Pratat om allt och ingenting med folk jag litar på och tycker om .
Börjat skapa mig ett nytt liv och kommit bort från det gamla .
Ja , en väldigt bra helg helt enkelt .

Kvällsjobb även nästa vecka . Lite sugigt , men det är pengar !
Ska bara utstå 5 dagars jobb sen väntar 9 dagars ledighet .
Åh fy fan vad jag ska njuta då !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0