Ullared .

Mjaa , 05.30 ringde klockan imorse .
Då hade jag och Sandra sovit i max 4 timmar .
Men var bara att masa sig upp och förbereda inför färden till Ullared .
Hämtade upp Erica och Caroline på rese vid strax efter 6 .
Jag körde , kände mig rätt pigg då faktiskt .
Sandra hade glömt ta med sig GPS'en , men tamejfan att vi faktiskt lyckades hitta ändå .
Fast , vi fick använda livlinan "ring en vän" .
Parkerade på GeKås vid halv 9isch . Knappt nått folk där .
Väldigt skönt faktiskt , ingen direkt kaos innanför dörrarna .
Sen var det bara att börja shoppa .
Fastnade med Erica på klädavdelningen hur länge som helst .
Innan hon var klar hade Sandra och Caroline hunnit plöja igenom större delen av affären .
Asiatiskt till middag , as usual .
Efter det en vända till , just in case liksom .
Första rundan handlade jag för 500 kr , andra rundan blev det blott 300 kr .
Jag kom väldigt billigt undan , till skillnad från de andra .
De låg över tusen , Sandra tog dock förstapris med att handla för över 3000 .
Bra jobbat må jag säga ! Halva trunken var hennes kassar .
Var även inne på SexShopen och de affärer där ikring .
Även Panduro-outlet hittade vi , men jag kände inte för att köpa något . Mycket märkligt .
På hemvägen slapp jag köra , låg och halvsov i baksätet medans Erica körde rally .
170 på E6an , och en hel del gnällande på andra bilister som råkade komma ivägen .
Och vi lyckades hitta hem utan några större svårigheter .
Däremot blev det ett helt annat håll än när vi körde dit .
Har ingen aning om hur vi lyckades med det .
Men hem kom vi , och det är ju det viktigaste .

Är riktigt trött nu , kommer somna innan jag hinner lägga huvudet på kudden .
Blev kvällsmat ute hos pappa en snabbis .
Min kusin åker hem till Danmark imorgonbitti så tänkte att jag kunde ju säga hejdå .
Har varit riktigt trevligt att träffa honom .

Jobb imorgon , 07.50 - 16.35 .
Det innebär att jag har sovmorgon till 06.40 .
Underbart i jämförelse med 05.00 .
Anyhow , godnatt !

Kommentarer
3s

Dude! I mitt senaste inlägg "fem sanningar" har jag nästan utmanat dig, eller vad man ska säga... Göre om du vill! {: Kram!

2010-07-05 @ 15:16:03
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0