Varför ?

Varför blir jag intresserad av fel killar , hela tiden ?
Hur lyckas jag ?
Ligger det verkligen i mina gener som tjej ?

Jag tyckte ändå att det gick bra .
Vi har en massa gemensamt , har kul när vi ses .
Han är allt jag vill ha hos en kille .
Iaf allt som jag vet redan nu att jag vill ha .
Rolig , snygg , mysig , lätt att prata med , stark ...
Så , lite typiskt att han inte verkar vara intresserad av mig .
Fast äsch . Kanske lika bra .
Håller nog inte i längden mellan en hårdrocksbrud och en rockabillykille.

Kommentarer
Kimsan

bara för att han inte verkar vara intresserad av dig så betyder det inte att han inte är det, kör på för fan o varför skulle inte en hårdrockare passa ihop me en rockabilly jag vet värre typer som vatt tillsammans o dem har passat jättebra ihop ^^

2010-07-26 @ 03:15:15



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0