Vilken kväll det blev .

Ja jisses , det blev ju verkligen inte som planerat .
Men jag hade riktigt jävla kul ändå !
Till å börja med så dök inget folk upp i Tivoliparken . Svikare !
Men jag och Frejis hade minsann rätt kul ändå där vi satt och drack sprit på gräset .
Jöns och Gutte kom efter ett tag , men de fastnade hos ett annat sällskap .
Efter en pissepaus på de ännu rätt fräscha Bajamajorna så joinade vi dem .
Trevligt folk ! Kvinnan jobbade på två jobb och mannen jobbade inte alls .
Jävla sätt ! De har 3 barn och har varit tillsammans i 17 år . Bra jobbat !
Så ja , efter ett tag så drog vi oss in mot stan .
Satt vid nått jävla bord utanför Jansens , fattade inte riktigt varför vi fastnade där .
Sen vidare in mot Lilla Torg där det blev ytterligare en pissepaus .
Träffade pappa och hans dejt , hoppas bara jag inte skrämde henne .
Jag var ju inte nykter precis , men pappa tyckte att jag mest vad glad .
Jo det kan man nog säga , jag var jävligt glad ändå !
Anyway , vidare gick vi och så mötte jag Alex Widell .
Helt sjukt , har nog inte träffat han sen vi slutade 9an . Mycket trevligt .
Jag tröttnade på att gå runt och bära på min vodkaflaska vid nått tillfälle .
Så jag hällde över det lilla som var kvar i min ölburk . Ja jag hade druckit upp ölen .
Men sen kom jag på att jag kan ju inte dricka vodka rent !
Så gick in på busskiosken och köpte mig en burk fanta att blanda ut med .
Men det blev aldrig riktigt bra . Fick plats för lite fanta i ölburken .
Usch , jag avskyr smaken av vodka !
Så fick bli att ta en klunk fanta och en klunk vodka och blanda i munnen .
Men det tröttnade jag också på , så slängde skiten .
HAH , utanför busskiosken finns ju sånna automater med leksaker och tuggummi .
Jag köpte ett par löständer , 10kr . De hade vi kul med en stund .
Även Erica kom och höll oss sällskap en stund .
Gled in på Tivolit och träffade Nadja . Mycket trevligt !
Vidare till Stora Torg . Mötte upp pågarna igen .
Skulle ätas lite mat . Erica ville ha bakad pära , och det fick hon .
Medans hon åt passade jag på att lägga mig och vila ögonen en stund på bänken .
Helt plötsligt får jag pattarna fulla med currysås . Tack för den !
Jöns kände för att slänga de där pappret som sitter runt päran på mig .
Allmänt kladdigt . Hade till och med sås i håret .
Men men , det var iaf god curry måste jag säga !
Vidare då , Lina kom och sa hej en stund .
Jag och Frejis gick för att köpa mat . Freja ville ha älg medans jag körde på Subway .
Sen började vi vandra hemåt .
Det var väääldigt skönt att få sova !

Frejis kommer nog att så småningom blogga om denna kvällen .
Jag vill rekommendera er att läsa , det blir lite mer dirty details i hennes bloggar !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0