En dag i taget .

Minsann , nu har jag stulit exets dator för en liten stund .
Har färgat hans hår , igen . Denna gången ännu mer brunt .
Sist tog det inte så jävla bra .
Dessutom har vi ätit , kollat på Heroes och pratat en jävla massa .
Det känns faktiskt bra nu , mycket bra .
Jag har lärt mig att lyssna , ta till mig och förstå .
Det samma gäller för honom .
Och det som hände i helgen blev också utrett .
Jag fick en bra förklaring som jag faktiskt förstår .
Lite jobbigt bara att det skulle behöva bli så stor reaktion av det .
Tror de flesta stora problem är någorlunda utredda nu . Känns skönt .
Men det är riktigt jävla jobbigt att ha så mycket känslor kvar .
Och sen att höra att han saknar vissa saker med mig , det gör inte saken lättare .
Men , det är bara att acceptera läget nu .
Han har gjort sitt val nu , och jag får ta en dag i taget genom denna smärtan .
För ont gör det , fortfarande . Och det kommer göra ont ett bra tag till .
Men om jag nu bara kan ha en vettig relation till Jonas så kommer nog allt bli mkt bättre så småningom .
Fan , snacka om att mitt humör är som riktiga PMS-anfall .
Ena stunden är jag ledsen , andra förbannad och just nu känner jag mig faktiskt ganska glad .
Jonas gör mig glad , fortfarande . När vi ses så rinner all ilska av .
Vi har kunnat prata helt normalt , utan tårar och aggression .
Synd bara att det krävdes ett avslut för att vi ska kunna prata såhär .

Men hey , detta ska nog gå bra .
Ett steg i taget mot framtiden !

Kommentarer
marika

svar: tack så mycket. känns skitbra. jag ska bara flytta 3 hus bort. känns lite vemodigt för flyttar man vill man ju gärna flytta lite längre, men jag bor iaf själv och det ska bli skönt :D

2010-06-23 @ 22:10:16
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/
C

It comes again...



Tycker faktiskt väldigt synd om dej för jag vet precis hur allt känns och det är jävlit jobbigt minst sagt. Försök va ärlig emot dej själv o lura inte dej själv. Det bästa tipset jag kan ge dej är att försöka ta en paus. För annars kommer du aldrig bli av med känslor eller kunna gå vidare på riktigt och du riskerar att han bara blir trött på dej o sur ist.



Synd att du har gjort ditt val med mej eftersom du faktiskt betyder mkt för mej som människa och vän menmen... cuidate

2010-06-24 @ 16:56:13



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0