Ensam fredagskväll .

Är nu åter hemma efter en trevlig afton hemma hos Snuffe .
Har ätit underbart god smörgåstårta och banan/chokladtårta .
Och druckit drycker utan alkohol i .
Massa pratande om allt möjligt , från relationer till vin och sprit .
Och så kollade vi på Rena rama Rolf och Jackass .
Freja , du borde träffa Snuffes lillebror Axel .
Han älskar också Jackass . ( 4 år gammal , och såå söt ! )
Och btw så blev Snuffe sjukt bortskämd med alla möjliga presenter .
Men , man tar ju faktiskt bara studenten en gång så :)
Grattis sötnos och lycka till i vuxenlivet <3

Kommer hem till lägenheten , lillebror och hans flicka är hemma .
Men ändå är jag ensam .
Det är kvällar som denna som man saknar någon att komma hem till .
Någon att mysa ner sig under täcket med .
Kolla på en bra film , och kanske äta lite godis .
Bara känna värme , närhet och trygghet .
Fan vad jag saknar det .
Jag saknar dig ditt jävla fanskap !

Kommentarer
3s

Svar: Vi provropar namnen för att se om Keila reagerar... Om hon gör det går de bort :P

2010-06-12 @ 09:38:55
URL: http://abrighterday.blogg.se/
Jonas

Behöver du så gärna prata med mig mer så säg till om det istället för att vräka ur en massa skit här som jag säkert får höra i efterhand istället.. Kanske borde sluta bry mig helt istället.

2010-06-13 @ 19:35:34



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0