Fan fan fan fan .

Helvetes skit . Jag har sabbat det .
Jag har förlorat den jag älskar mest i hela världen .
8 månader tillsammans , på dagen .
Han lämnade mig på vår 8 månaders dag .
6 dagar innan min födelsedag .
Klockan halv 12 igår natt .
Jag har sabbat det .
Allt är mitt fel , jag ångrar mig så jävla mycket .
Jag vill att allt ska bli bra .
Jag gör vad som helst !
Vi hade så mycket planer .
Allt vi skulle göra i sommar .
Vi har gjort så mycket tillsammans .
Det har varit bra , du var perfekt för mig .
Och du är det fortfarande !
Det gjorde så ont , när du sa de 4 små orden .
Jag vill göra slut .
Jag har förlorat dig , antagligen för alltid .

Kom tillbaks till mig .
Jag älskar dig !



Kommentarer
C

Visst är det jobbigt?

Glöm bara inte att det finns massor av människor som faktiskt tänker på dej och bryr sig om dej även fast dom kanske inte alltid finns nära.

2010-06-02 @ 11:09:54



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0