Fortsättning .

Det jag jämförde med i förra inlägget var den anledning som Jonas dumpade mig för .
Iaf var det den anledningen han sa det var .
Har inte riktigt fått rätt på alla detaljer heller än .
Men han tycker att jag var kall mot honom , rent känslomässigt .
Oftast , antar jag , efter vi bråkat eller det uppstått nån irriterad situation .
Men that's me . Jag kan inte stå och skrika och slänga saker kring mig när jag är arg .
Jag låser inne känslorna , bearbetar dem i mitt inre .
Det tar en stund , kanske lite för länge ibland .
Och visst , vissa gånger har jag säkert bett för lite om ursäkt efteråt .
Om ens alls .. Ja det kan nog tolkas som känslokallt .

Men inte alls i närheten av det han gjort mot mig .
Allt han trodde att jag skulle göra mot honom , gjorde han nu mot mig istället .
Bra jobbat !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0