Fredagskväll , med sällskap !

Ååh så underbart , fick sluta lagom till middag idag .
Alltså kl 20 . Dock hade jag knappt haft nått att göra under det passet .
Eller , jag lyckades ju störa stycken lite . (A)
Men det var kanske bara 20 min jobb max .
Och passet är 1,5 h . Nåja , rätt gött att få betalt för att ta det lugnt .
Sen var det bara att cykla hem , äta och duscha .
Gick till Hemmakväll och mötte upp mitt sällskap för kvällen .
Blev inget hyrande av film , orkade inte gå igenom alla hyllor .
Så , en påse godis och en flaska Cola fick det bli .
Jag har dock inte ätit lösgodis på säkert 2 veckor . Weird .
Och har massa över som jag lär äta till frukost imorgon .
Mindre bra kanske .
Anyhow , det blev film iaf . Gratismetoden , så att säga .
Vi såg Det regnar köttbullar . Mycket bra film faktiskt !
Dessutom laddade jag hem The Grudge 3 .
Men vettifan om jag orkar se den nu . Jobbigt att gå upp ur sängen och stänga datorn sen .
Snor familjens Tv-kort med favoriter på och somnar till Animal Planet istället :)
Mmmm , fullkomligt älskar den kanalen . Och Discovery !

Tack för sällskapet ikväll min kära Dbcmf <3
Det var allt för länge sen sist .

Kommentarer
Bjernalt

Jag gillade vår kväll & är glad över att jag fick komma och vara ditt sällskap :* <3

2010-06-19 @ 15:39:10
Ester-Lee

Fedt snygg header!

2010-06-19 @ 15:53:55
URL: http://danshoran.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0