I still got it !

Ψ εcirτaεb säger:
finally
så det är därför ingen har velat vara social !
.Jonas säger:
hahaha sopa :D
Ψ εcirτaεb säger:
du kan vara en kvast !
.Jonas säger:
så om jag e kvasten så sopar du ?
Ψ εcirτaεb säger:
jag ska sopa skiten med dig !
.Jonas säger:
å sen slänger vi den i dig för du är en soptunna med :P
Ψ εcirτaεb säger:
du vill inte vara inne i mig längre , remember ?  ;)
.Jonas säger:
>.< doh
inte så jag mena
Ψ εcirτaεb säger:
jag vet , men jag kunde bara inte missa en sån möjlighet !
.Jonas säger:
hahahaha



Jag kan fortfarande om jag vill !

Kommentarer
Lexi

Hmm, jag känner igen dig som fan! :O

Såg att du hade besökt min Helgon sida för ett tag sen och var tvungen att kommentera att jag känner igen dig, minns dock inte från vart :)

2010-07-01 @ 15:18:16
URL: http://ohhowclichelexi.blogspot.com/
Lexi

Ajjemen det gör jag, bor i ett litet villaområde på Kulltorp, typ vid Nosaby om du vet vart det ligger? :)

Men då kanske jag har sett dig i stan eller liknande eftersom du inte kände igen mig, men som sagt var jag bara tvungen att kommentera att jag kände igen dig och se om du kanske kände igen mig oxå. Blev så nyfiken på om vi kanske hade träffats nånstans innan haha :D

Fin blogg förresten!

2010-07-01 @ 22:32:12
URL: http://ohhowclichelexi.blogspot.com



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0