Jag är som ett stort frågetecken .

Hemma igen efter arbetet , och jag är så jävla trött !
Som tur är så har dagen gått snabbt .
En f.d skolkamrat från Fjälkinge började jobba på KF idag .
Vad är oddsen för det ? :P

Och såklart har jag tänkt och funderat hela jävla dagen .
Men jag blir tyvärr inte klokare för det .
Just nu är jag inte så förbannad , mest nyfiken .
Jag vill veta varför han reagerade som han gjorde i lördags .
Vad hade han för anledning egentligen ?
Är det svartsjuka ?
Nej , han har ju gått vidare för länge sen .
Söker han en anledning att säga upp kontakten med mig ?
Mja , inte helt omöjligt .
Har det att göra med det problem han tycker jag har , att jag är känslokall ?
Kanske , men isf förstår jag inte vad det har att göra med i lördags .
Eller är det nån helt annan anledning ?
Som sagt , jag är som ett enda stort frågetecken just nu .
Det enda jag vill veta är vad han anser att jag gjort för fel .

Det är alltid två sidor på ett mynt .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0