Kalas avklarat !

outfit
Mmm , en liten trevlig tillställning .
Fick 3 presentkort som kommer komma väl till pass så småningom .
Perfekt !
Mycket god mat också , fast den beställde vi .
Massa massa mat över , så om nån är hungrig så är det bara att titta inom .
Hade inte suttit fel med fest nu .
Men , har inte hittat nån man får komma till .
Jag klarar mig . Fest på fredag iaf , på Snuffes student :D
Bal imorgon med , hade jag nästan förträngt .
Ska försöka ta mig dit .

Jag gillar min klänning .
Den är söt , somrig och jätteskön .
Lite synd bara att man måste ha specialbh till .
För jag vägrar vara utan bh . Nån måtta får det vara !
Urringningen är ju inte att leka med .
Eller jo , det är den ju på sätt och vis ... (A)

Jag är besviken på dig .
Nog för att du har det lättare än jag .
Men detta tar nog priset för okänslighet .
Det har inte ens gått en vecka och du ska fixa fest med massa singelbrudar ?
Jag trodde inte du var sån .
Vem var det egentligen jag spenderade de där 8 månaderna med ?

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0