Lördag och söndag .

Började lördagen tillsammans med pappsen .
Blev shopping , till honom . Tycker vi lyckades väldigt bra :)
Lyckades dra med honom in på Subway .
Där hade han minsann inte varit innan .
Jag är där ju jämt och ständigt känns det som .
Tack pappa för en trevlig eftermiddag !

Stack sen till Hässlehåla .
Första gången på jättelänge !
Och jisses vad jag har saknat det .
Frejis har , som alltid , den bästa summeringen av kvällen .
Tack hässleholmare för en härlig lördagskväll !

Igår kom jag hem vid halv 1-tiden .
Inga tåg går till Hässle utan man fick snällt ta buss .
Nick kom och höll mig sällskap på eftermiddagen .
Kollade på film och snackade skit .
Han tvingade mig att beställa pizza , med hemkörning .
Förjävla lat kille det där . Dessutom blir man knappt av med honom .
Nåväl , lyckades slänga ut honom strax innan 8 .
Körde hem till Jonas och pratade . Behövde det .
Oavsett vad alla andra tycker så behöver jag faktiskt träffa Jonas ibland .
Punkt slut .
Vi såg klart serien vi börjat på för evigheter sen .
Väldigt snabbt slut , men det blir ju så när de sen ska lägga ner hela serien .
Sen började vi se på Wolverine också .
Fast då låg Jonas och somnade hela tiden så tyckte det var bäst att åka hem .
Stackarn skulle ju upp vid 6 . Och jag jobbar kväll hela veckan så .
Tack Jonas för att jag fick komma till dig .

Kommentarer
frejis

Jag är faktiskt väldigt bra på att återberätta saker. Men så va det ju väldigt kul med :P

2010-06-14 @ 14:07:08
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0