Midsommar .

Sticker snart ut till pappa .
Han är så söt , han ringde nyss och ville veta varför Milda Visp inte kunde vispas så hårt .
Så han funderade på ifall han kunde hälla i mjöl eller nått för att få det tjockare .
Eftersom han skulle ha det mellan lagren i tårtan :P
Lilla pappsen då . Får åka ut och hjälpa honom .
Fint väder är det ju iaf , änsålänge . Får hoppas det håller i sig .
Jag har 10 dagar på mig att fixa en snygg solbränna .
Så jag beställer sol hela nästa vecka , aight ?!
Hoppas ni alla får en trevlig midsommar .


Dagar som denna är det extra jobbigt .
Jag trodde jag skulle få fira dagen tillsammans med dig .
Men istället är du på bröllop med din nya flickvän .
Det gör ont , så jävla ont .
Och jag saknar dig nått så förbannat .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0