Sömnproblem .

Fan , jag var rätt trött igår när vi såg film .
Men sen när Dbcmf hade stuckit så blev jag helt pigg .
Jag somnade inte förrän klockan var över 4 .
Så himla onödigt .
Vaknade nyss , känns som att jag sovit bort halva dagen .
Får se hur mkt jag hinner få gjort idag .
Ut på äventyr i Malmö ikväll , sticker vid 5-tiden .
Får hoppas det blir naaajs .

Ja jisses . Nu är det de där förbannade bröllopet som det snackats om i evighet .
1an och 4an sänder om det . Palla ?
Ahja , alltid nån som vill se det ifs .
Måste säga att floristen i mig är nyfiken på hennes brudbukett .

Nåväl , lite frukost nu kanske ?

Kommentarer
frejis

Floristen i mig är iaf väldigt nyfiken på den där jävla buketten, men allt annat i mig kunde inte bry mig mindre om skiten!

2010-06-19 @ 13:21:52
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0