Student !

Åååh kom precis hem efter att ha välkomnat Snuffe ut i vuxenlivet .
Började ösregna lagom tills de skulle springa ut .
Så himla typiskt !
Tog forever att ta sig till Wendes . Bussen tog minst dubbel så lång tid .
Men , det var kaos med alla jävla bilar , traktorer och lastare .
Så jag är ändå glad att jag tog bussen .
Tyvärr hann jag inte med att se Erica springa ut :(
Men ska inom henne senare innan jag sticker till Snuffes studentfest .

Ett år sen jag själv tog studenten nu .
Exakt ett år sen imorgon faktiskt . Sjukt .

Det var det bästa , det bästa jag har gjort !


Kommentarer
frejis

Eller hur va det längesen! Jag va helt till mig på jobbet idag :P

2010-06-11 @ 20:39:07
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0