Totally bored .

Fan det är rätt drygt ändå att jobba kväll .
Eller , inte att jobba . Men att vänta på att sticka till jobbet .
Väcktes av 3 sms imorse .
3 jävla sms inom loppet av 3 min typ . Var inte lönt att försöka ignorera .
Två var från Jonas och ett från Uniflex .
Jonas hade tydligen inte lyckats skicka sms till mig igår , så fick det nu istället .
Sisådär 16 timmar senare .
Och Uniflex ville att vi skulle fixa nya deltidsarbetare till dem .
Hade tydligen brist på folk till Kronfågel , fortfarande .
Imorgon ska jag lägga mobilen långt iväg så jag inte hör ifall jag får sms .
Jag får fan aldrig sms nu längre . Såååå typiskt att det ska komma 3 st när jag försöker sova .

Två veckors jobb nu sen en veckas semester .
Jag längtar !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0