Vill ni veta en hemlis ?

Efter ytterligare en dag vid filébandet och Stina's så har jag nu lyckats tänka ännu mer .
Tror ni på ödet ? Jag gör ...
Och nu tror jag att ödet har straffat mig .
För så som Jonas har behandlat mig nu , så har jag behandlat en person innan .
Den bara slog mig innan idag , när jag stod och stampade kycklingar för fullt .
Att jag är faktiskt inte så oskyldig jag heller .
Eller jo , jag har aldrig aldrig aldig gjort något mot Jonas . Aldrig ens tänkt tanken .
Men någon annan har jag sårat djupt .
Han vet sanningen nu , det tog mig över ett år att erkänna den .
Det kom upp nu när Jonas gjort slut med mig . Då kröp sanningen fram .
Innan dess var det bara jag och snubben som visste .

Så , ödet har straffat mig och jag förtjänar det .
Men nu ligger jag ju på plusminus noll .
Alltså borde jag inte få fler straff nu , kan man hoppas iaf .

Kommentarer
3s

Sv: Äsch, det känns som att en sån grej inte är så viktig egentligen... Ett fint namn som är lätt att skrika är bäst (och jag har fastnat för "Leah")...

2010-06-10 @ 22:37:56
URL: http://abrighterday.blogg.se/
Emma

Vet precis vad du menar . . man behandlar en kille dåligt och sen får man skitet tillbax men av en helt annan kille , måste ha med ödet att göra :/

2010-06-17 @ 23:55:48
URL: http://emoooma.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0