Arbetsintervju .

Minsann så var jag på arbetsintervju imorse .
Uniflex , fast gällde arbete på Kronfågel .
Är väl inget drömyrke direkt , men det är iaf ett jobb .
Tror det gick bra , men man vet fasen aldrig .
Min första arbetsintervju sen jag blev arbetslös . Kul .
Nu återstår att vänta och se .
Får jag jobbet så börjar utbildningen på måndag .
Snacka om att de vill ha folk omgående .

Var dessutom en jättesnabb sväng inom Utbildningsmässan innan .
Kul att det stod en gammal tant och stickade i montern tillhörande skolan jag sökt till .
Plus bilder på äldre tanter allihopa .
På hemsidan däremot är det bilder på ungt folk .
Mjaaa , lite lurigt det där .

Ett möjligt dilemma sen dock ;
om jag får jobbet på Kronfågel och blir antagen till Glimåkra ...
Vad gör jag ? Slutar jobba eller pluggar nästa år ?

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0