Kronpippi .

Jobbet går helt okej nu .
Har börjat vänja mig .
Plus att nu har man ju lärt känna lite av folket med .
Och insett att alla faktiskt inte är surkärringar :P
Nu återstår att se hur nästa veckas jobbtider ser ut . Alltid lika spännande .

Gjorde bort mig lite smått häromdagen .
Skulle byta balja under filémaskinen , så rullade ut den fulla för att kunna sätta in den tomma .
Obviously .
Då lagom tills när jag skulle köra iväg den fulla så sätter jag foten på en bit kycklingskinn .
Halkar , gör en liten dans och sätter mig sen på röven , halvvägs ner i liggande position .
Gaaah . Pinsamt . Ahja , får bjuda på den helt enkelt .

En ganska underlig sak la jag märke till för nån dag sen .
På senare tid , när jag vaknar på morgonen , så märker jag att mina händer sover .
Alltid , varje morgon .
Tänkte inte så mkt på det först , men nu när det händer hela tiden ...
Sjukt .
Men idag fick jag veta att det inte bara är jag som har den åkomman iaf , pjuuh .
Ramie och Eva märker också det . Ytterst märkligt detta .

Nåväl . Lite TV nu sen väntar sängen .
Fredag imorgon , sen heeeeeeeeeelg !!

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0