Ohjaaa !

Slutade en hel timme tidigare idag , fy satan vad härligt !

Diskuterade strippklubben som tydligen finns i Karlshamn , idag på middagen .
Johan berättade att de får ju röra honom hur mkt de vill , men han får inte göra nått tillbaks .
Jag höll på att skratta ihjäl mig lite när Jalle säger :
- Men vad händer om du visar kotten för dem då?
Kotten , wtf !? Kan kanske tilläggas att Jalle är 60 bast .
En riktigt underhållande , skämtsam och sexfixerad äldre herre minsann .
Gör dagarna aningens lättare att ta sig igenom .

Nästa vecka blir det förmiddagspasset igen , men bara 4 dagar .
Sen långhelg . Oh yeaaah !

Hmm , ibland är min pojkvän lite taskig .
Jag blev akut godissugen på jobbet , och messade Jonas att han skulle köpa lite till mig .
Tänkte ju att jag inte hade hunnit handla det själv , sista stället stänger ju 23 .
Men iaf , nu när jag är hemma och får se i den här godispåsen ...
Ja , då har Jonas fan ta mig ätit upp nästan allt gott godis !
Bara lämnat sånna bitar som han gillar ...
Fy fasen säger jag bara ... Buhuuu *snyft*
Imorgon ska jag fan köpa mig en liten påse godis som är mitt , bara mitt !

Ska även träffa Theo imorgon , trevligt . Längesen sist :)

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0