Våren är kommen .

Åååh det regnar ute ! Så jävla underbart !
Det innebär att vintern är helt borta nu , och våren är här :D
Fint väder igår , synd bara att man inte kunde njuta fullt ut .
Instängd i bunkern hela eftermiddagen .
Pratade btw med några andra Uniflexare igår om lön .
De hade fått sin lösespec. nu och tydligen får man en massa extra tillägg utöver timlönen .
Så kanske 8kr mer i timmen , ja tack !

Var och hälsade på Theo nyss , kollade på deras utställning .
Tjusiga grejer måste jag säga .
Hoppas verkligen jag med får syssla med sånt till hösten !
Kom fram till att vi skulle ses snart igen , ha typ filmkväll eller sånt .
Tjejkväll kanske ? Alltid trevligt att slippa karlarna ett tag (A)

Idag får jag mina Converse , direktimporterade från USA .
Wihoo !
Ikväll ska vi nog till Jimmi , han fyller ju år :)

Nej nu ska jag försöka jobba lite på DBCMF's studentpresent .
Börjar ju närma sig ... :)

Kommentarer
Therese

Skitkul att ses! Vi kan ju försöka ha något nästa helg?

2010-03-27 @ 17:42:38
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0