Far & dotter-dag .

Jag och pappsen stack till Trästället och Förmedlingscentralen idag .
Väldans trevligt .
Hade kunnat handla hur mycket som helst på Trästället !
Men , var ska jag förvara allt ?
Nae det får vänta tills jag skaffat egen lägenhet och måste fylla upp en massa space .
Däremot blev det lite handlat på Förmedlingscentralen .
Några studentpresenter typ , och en tröja till Jonas bland annat .
Och lite godis såklart (A)
I bilen lyssnades det på De Nattergale .
Sjukt bra ! Är ett danskt band , eller grupp , eller vad man nu ska kalla dem .
Har skitballa låtar :D Iaf om man uppskattar det danska språket .

Måndag imorgon , och det innebär jobb .
MmmMmm , goa pengar .
Längtar som fan tills nästa lön kommer !

Och så upptäckte jag just att det bara är 3 veckor tills jag fyller år .
Hah , underligt .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0