Fredag ...

Fasen det kändes som att det var fredag i onsdags ju .
Och lördag igår . Så man är lite lätt confused idag .
Ska jobba , kväll .
Istället för en dags jobb denna vecka så blev det 3 . Minsann .

Jag ringde till Bränke-Hoby också .
Pratade med både expedition och kursansvarig .
Han som är kursansvarig lät något dryg och aningens förvirrad .
Men iaf så säger hon på expeditionen att man inte får besked förrän i månadsskiftet .
Så jag undrar ju såklart om jag inte kan få veta innan , eftersom Glimåkra skulle ha besked som idag .
Hon ger mig numret till den kursansvarige och jag ringer honom .
Han säger att han haft mycket att göra och därför inte kunnat ge besked .
När jag då säger att jag sökt till annan skola som vill ha besked nu , så blir han sammarbetsvillig .
Eller , han säger iaf nått i stil med " ja men vi ska nog ordna detta , vi vill anta dig till kursen "
Jag var ju tvungen att försäkra mig och frågar därför om jag kan lita på hans svar .
Och ja , tydligen kan jag det . Så jag är antagen i Bräkne-Hoby .
Hoppas jag , annars ska jag fan ringa och skälla ut dem så de får sår i öronen .
För nu har jag tackat nej till platsen i Glimåkra .
Mjaaa det återstår att se hur detta löser sig .

Igår fördrev jag dagen med att joina Freja hos tatueraren .
Nästan exakt 2 timmar var vi där . Men snyggt blev det :)
Ååh jag blev så sugen på att göra en jag med !
Sen blev det fika på Duvanders , mumsade i mig deras underbart goda kladdkaka .
Efter det begav jag mig hem för att snygga till mig och byta kläder .
Jonas hämtade mig och vi körde hem till hans mor för att fira hans syster .
Hah , vilken ful mening det där blev !
Men anyway , där fick vi tårta och kakor .
Och medans de andra "barnen" var ute och spelade brännboll så satt jag inne med "svärmor" och drack vin .
När vi skulle köra hem vid halv nio-tiden var jag härligt salongsberusad .
Vääldigt pratsam och glad :)
In på Maxi och handla mat , grandiosa pizza is the shit .
Sen massa mys <3

Oj , rätt långt inlägg dehär . Om egentligen ingenting .
Aja , läs om ni pallar :P
So long !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0