Jobb !


Oh jag får minsann jobba imorgon också .
Härligt ! Dock är det morgonpasset , mindre härligt .
Tur att Ramie också är där och håller mig sällskap .

Denna dagen har gått åt till ingenting typ .
Tränat en knapp timme , precis duschat .
Och nu då ?
Hmm , borde städa mitt rum en aning .
Kanske äta frukost/middag med .
Jag är verkligen värdelös på att äta när jag är hemma och tråkar .

Och inget brev från Bräkne-Hoby idag .
Får väl ringa och kolla läget med dem imorgon .
Blö jag avskyr att ringa folk !

Ahja , nu blir det .... typ ... fixande ?

Kommentarer
Lina

Halloj. Tänkte mest undra vad du gick för linje på gymnasiet? Eftersom du har så svårt att hitta jobb?

Jag är nock bara nyfiken, o sen är vi från samma stad också! :)

//Lina.

2010-05-11 @ 18:50:56
URL: http://linasandberg.blogg.se/
Lina

Okej. Nää jag förstår dig, blommor är bra onödigt. De vissnar ju så man får slänga dem innan man knappt hunnit se dem...

Jag började omvårdnad på Milner i höstas, men hoppade av för jag trivdes inte.. helt ärligt tycker jag det var en skitskola..

Nu har jag sökt in på en skola i Lund. Samma program. Hoppas den skolan är "bättre".

:)

2010-05-12 @ 17:11:53
URL: http://linasandberg.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0