Ledig måndag igen .

Sjukt slapp alternativt sjukt seg vecka lär detta bli .
Jobbar kväll tisdag och fredag . Heja .
Full vecka på kvällstid hade ju inte suttit fel annars .
Dessutom hade det varit såå mkt skönare att ha en 2dagars-vecka när man jobbar morgon .
Gillar verkligen inte att gå upp klockan 5 .
Men , nog gnällt !

Jag tog mig en liten cykeltur till Siba idag .
Men det tog ett tag innan jag verkligen tvingat mig själv att cykla .
Bilen var ju hemma ...
Men nej , cykel blev det ! Var riktigt skönt .
Väl på Siba fann jag min skatt , min efterlängtade kamera .
Eller , egentligen en nyare version av den jag spanat in .
Och det är ju inte fy skam . Typ samma pris också .
För er intresserade så är det en Casio EX-H15 . Svart <3
Awesome kompaktkamera , nu slipper jag dra med mig den stora klumpen överallt .
Nästa uppdrag blir att köpa minneskort .
Hittade ett gammalt , till min äldsta kamera , på 256 MB .
Skrattretande , men det får duga sålänge .

Och så ska jag laga kvällsmat ikväll också .
Fan , det blev en relativt vettig dag ändå .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0