YES !

Nu fick jag äntligen bekräftelse från Bräkne-Hoby Folkhögskola .
Blir plugg där till hösten , 18 augusti börjas det .
En onsdag , lite weird .
Åååh det är så skönt att ha ett år säkrat !
Nu ska jag bara vänja mig vid att gå i skolan igen .
Upp samma tid varje dag , sticka till tåget ...
Tar en timme drygt med tåg dit , sen en 10-15 min att gå till skolan .
Känns som att jag måste sticka dit nån dag innan , så jag hittar .
Wiiie , jag är så glad :D

Dessutom fick jag nyss veta att Jonas klarat sin svets-licens med !
Underbart , kommer bli så mycket enklare att få jobb nu .
Och förhoppningsvis kan vi flytta ihop senare till hösten <3

Nu sticker jag och jobbar . So long !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0